24. listopadu 2017

MEAT DESIGN OSTRAVA


velké listy a černý kov, ach ty trendy... 
Před dvěma lety jsme se na Meat designu setkaly s Luckou. Poslední dva týdny je to téma každého dne. Playdesign navrhl expozici pro AB concept a IDK. Předchozí věta zní jako z písničky od Mládka, tak ty zkratky převedu do normální řeči.
Ostravský AB Concept prodává značkový nábytek a je jedním z nejoblíbenějších dodavatelů Playdesign, teda spíš Toma. Protože měli mustr z Milána, oslovili Toma, aby navrhl expozici. Já tapetu a styling. Nakonec se dohodli na zdílené expozici s IDK školou. O grafiku a tiskovou přípravu se postarala Pája z CG-creative. Pavla, já i Lucka učíme v IDK, a spolu s holkama jsme expozici včera 2 minuty před zavíračkou dotálhli.
Převod zkratek do normální řeči nabyl podoby pohádky o kohoutkovi a slepičce. U všech fungují odkazy a že díky za pomoc. Přestože mi nervozita poslední dny moc nechtěla dovolit usnout, jsem z naší expozice unešená. Etno industriální styl výstavnímu prostoru neskutečně sluší a dispozice krásně představila trendy "obejvák" :-). Luxusní komodu a knihovnu navrh Tom. Já jsem si vyhrála s tapetou, bílými objekto-vázami, kterým pracovně říkám debilkové a se stylingem.
Tak přijďte za námi na pokec. Jsme tu do neděle.
Snad vás naláká malá ochutnávka.
M.

expozice finišuje

takto jsme s Tomem ráno začinali

nějaké architektonické vychytávky

přes rám s květinami

tapeta Monstera

7 komentářů:

  1. Tak to zaskočíme s kamarádkou. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hned bych zaskocila, mit to blize. Tapeta je luxusni, cela expozice vypada moc pekne. Uzijte su to:-). M.

    OdpovědětVymazat
  3. Markétko, nádhera .... moc mě potěšilo naše krátké setkání a tvá milá přednáška ... zdravím .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PS: Na tvou otázku co znamená název časopisu Bysón odpovídám, že je to přesmyčka slova "design" ... jen jsem zapomněla, kam mám tu odpověď poslat :o) pa, pa

      Vymazat
    2. Marki, díky, bylo to moc milé. Je mi líto, že jsme na sebe něměly více času, zrovna tam bylo několik návštěv. Byson jsi samozřejmě uhádla, takže teď přemýšlím nad tou odměnou?

      Vymazat
  4. moc se vám to podvedlo - gratuluji!!!
    a moc mne mrzí, že mi čas nedovolil se za vámi rozjet, okouknout všechnu tu krásu "naživo"....
    Zuzka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu.