30. října 2016

HAFOCI, MŇAUKY A PTAČÍ HNÍZDA

vizualizace dětského pokoje

návrh tapety pro holčičku

Psi, kočky a ptačí hnízda, to je inspirace pro pokoj, kde se předškoláci promění v divou zvěř.
Nedávno navrženému pokojíku v centru Prahy dominuje renovovaná dubová podlaha doplněná dubovou dýhou na nábytku a velká ptačí budka nad postelemi. A ta tapeta ... Tapeta se stylizovanými stromky a zvířaty na sametově hebkém papíře. Jak vznikla?



návrh tapety pro kluka
Chtěla jsem vytvořit osobitý prostor pro neposedná dvojčata. Kde mohou lézt, šplhat, prolézat a schovávat věci pod poklopy na tajná místa. Mezi stromy a pod ptačí budkou se děti klidně promění v divou zvěř nebo roztomilé mazlíčky. Od počátku jsem nosila v hlavě jasnou představu obrazové tapety, která se měla stát kulisou dětské hry. Přála jsem si bílý podklad, v němž se klidně ztratí dětská kresba. Záleželo mi na vytvoření jednoduché kompozice, aby pokojík zbytečně nerušilo mnoho tvarů. Ilustrace jsem namalovala akvarelovými štětci a pastelkami.  Kamarádka Pavla je graficky upravila a  připravila po tisk. Chystáme k nim ještě polštáře a plakáty.
Poslední půlrok procházím docela smutným obdobím. Není mi moc do zpěvu ani psaní blogu. Ty měsíce, kdy sem nenapíšu raději nic, se upínám na práci. Vzít štětec a akvarelové barvy bylo pro mne na několik nocí vysvobozením. A výsledek mě potěšil. Když jsem tapety rozbalila doma a  když jsem dostala první fotky od tapetáře a truhláře, užívala jsem si ohromnou radost.
V pokojíku se dotahuje nábytek a zbývá dokoupit pár drobností.
Tak snad se děti v lese nebudou bát. :-)
MARI
Když jsme tapety rozbalily a seskládaly doma, měly jsme radost obě, já i dcerka.

Uživaly jsme si i krásný hebký materiál tapety.

návrh pokoje s dočasnými zábranami postelí

fotky od truhláře z montáže nábytku

fotky čerstvě nalepených tapet





16 komentářů:

  1. Markétko, to je nááááádhera !!!! Ta tapeta nemá chybu, povedla se ti ..... držím palečky, ať je tvé trápení brzy pryč a je ti zase hej ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Market, za me naprosto, ale naprosto, dokonale, originalni, uzasne, kouzelne, proste super. Drzim pesti, at je dobre. M.

    OdpovědětVymazat
  3. ....super, vypadá to báječně :)...

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to krásně! Miluji tyhle malované vzory :) Krásný den!

    OdpovědětVymazat
  5. To je tak krásný nápad! Je to přesně ten pokoj, do kterého bych se jako malá holka vždycky těšila :) Zdravím, Daniela

    OdpovědětVymazat
  6. Jak já tapety moc nemusím, tak tyhle klidně a hned! Protože to jsou vlastně obrazy přes celou stěnu, paráda! A o to víc skládám obdiv, že vznikly v ne zrovna veselém období. Já musím být v pohodě, jinak to ze mě prostě neleze... Těším se na další příspěvky, vždycky jsou vkusné, zajímavé a inspirativní. Díky za ně! P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti. Děkuji z krásný a milý komentář. Budu se snažit. :-)
      M.

      Vymazat
  7. Marky, neuvěřitelné, krásné, nápadité, smekám! Hodně zdaru a pohody přeju! Ale jestli z Tebe jdou takové věci v těžkém období, tak asi bude něco na tom, že umělec musí trpět! :-( Ale! Přeju utrpení konec a umění rozkvět!

    OdpovědětVymazat
  8. z těch tapet jde dobrá nálada. dnes jsem ti prolustrovala celý blog. hledala jsem nějaké to vánoční inspirování. měj se.

    OdpovědětVymazat
  9. Musíím uznať, že interiér je naozaj pestrý.. Najviac ma oslovila tá tapeta .. Je živá, farebná, hravá.. Ideálna do detskej izby :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ta tapeta je vážně boží:-)

    papa ByGabra

    http://www.bygabra.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu.