28. listopadu 2017

POVÍDÁNÍ O DĚTSKÝCH POKOJÍCH


V Rádiu Český rozhlas 2, Junior jsem povídala o dětských pokojích. Mají to tam moc hezké. Měla jsem děsnou trému a na závěr pocit, že bych chtěla ještě. :-)
Pořád přemýšlím nad tím, kam se rozhovor ubíral...
Povídání o dětských pokojích ukázalo, že přestože všichni řeší barvy, děti mají hlavně bílé pokojíky. A taky jsem se dozvěděla, že lidi hlavně chtějí jednoduché a levné návody, jak pokojík vylepšit.
A řekla jsem jim, že si mají uklízet. A že mám doma kovářovu kobylu. :-)

http://prehravac.rozhlas.cz/audio/3952093/embed

Já se soustředím na dobré prostorové uspořádání. A taky hodně přemýšlím, co bude za pár let, až dítě povyroste. Většinou mám vyřešeno, jak pokojík s navrženým nábytkem jednoduše přeskládat pro potřeby starších dětí.
Pokojíky jsou mé oblíbené téma i ve škole, kde je učím. A protože se chystám kompletně přepracovat prezentaci, podělím se o pár postřehů - "pravidel", jak přistupovat k navrhování dětského pokoje.
Mary.






1 komentář:

Děkuji za návštěvu.