23. února 2019

TAPETA BUGATKY


Hořela jsem nedočkavostí, až sem frknu zbrusu novou tapetku.
Vtipnou.
Hodně snovou.
Bugatkovou.
Se zvířaty gentlemany.

Chtěla jsem ji ukázat v celé kráse, až nalepenou v dětském pokojíčku pro syna z motoristické rodiny. Ale nevydržela jsem. Když jsem ji viděla čerstvě vytištěnou v tiskárně, telelila jsem se nadšením jak ratlík.
Ta Kristýnka je šikovná!
Oslovila jsem Kristýnu Krahulcovou, úžasnou ilustrátorku a grafičku. Mimochodem moji studentku z umprumky. Toto letí milé děti.... Kristy zmákla podle mého návrhu nádherné akvarely i grafiku. Její malby mají jasný rukopis a nostalgickou jemnost. Vyladily jsme tapetu, aby slušela interiéru a nachystaly dvě varianty. S měsícem a bez. K tapetě je připraveno LED stmívatelné světlo, které bude mít vzhled 50cm velkého pohádkově svítícího měsíce. Takže máte možnost nalepit tapetu s vytištěným měsícem a nebo se přišroubuje měsíc, světlo skutečně svítíci. Může malému chlapci udělat atmošku při usínání. Zhasíná se pomocí bluethoot nebo klasicky vypínačem. Světlo bude zářit celé, nejen kolem dokola jako mám na té vizošce.
A pokojíček? Mrkněte na návrh. Do krásného světlého pokoje s dubovou podlahou se to navrhuje skoro samo.
Teda.
Tom mě zdupal za to, že píšu samo. Samo sebou to nebylo. Prý su dobrá a sedím u toho celý noci. Jsem se snažila. Miluju ty šikmé police na auta a překližkovou postel.
V neděli se bude malovat tyrkysové slunko na stropě a lepit tapeta.
Držte tapetáři pěsti! :-)
Mari









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu.