12. prosince 2018

TAPETOVALA SE TAPETA ZAJÍCI



V Brně se tapetovalo v krásné novostavbě u přehrady. Pan majitel byl z tapet nadšený. Doufám, že děti taky. A kdo to tapetoval? Mistr Ondra. A zaučoval mého bráchu. Tapetářů není nikdy dost, a protože mám s tapetováním dost zkušeností, disponuju třemi zaručenými kontakty na šikovné mistry tapetování. A rozhodla jsem se s vámi podělit.

MOJE TIPY : ( odkaz klik na jméno)
1. DONATELO SPARLING - můj fakt oblíbený tapetář. Funguje v Brně a okolí, nebrání se přijet dál. Je opravdu excelentně pečlivý, šikovný a spolehlivý. Tam, kde jiní shořeli jako papír, tapetoval s neobyčejnou precizností a vyhrál si i nedokanalými nebo drahými tapetami.
2. ONDRA SLOUKA - tapetuje fakt dlouho a spolupracuje s řadou dobrých designerů. Je spolehlivý, pečlivý a překvapí vás hlavně tím, že po něm je víc čisto, než předtím. Přijde v bílém a vlatních návlecích. Tapetuje v Brně a okolí, větší zakázky jezdí i po republice. Ale fakt nestíhá. :-)
3. GISELA MICKOVÁ - Když uvídíte sympatickou drouboučkou usměvavou pěknou paní se štaflemi a spoustou nářadí, může to být Gisela. Tapetuje dlouho, má vlastní odzkoušený postup a k tapetám velmi silný vztah. Protože je sama prodává v eshopu: inframe. A tapetuje výborně a s úsměvem. Hlavně Prahu, Beroun a okolí. Mám ji moc ráda.
A zmínila jsem se, že tapetářů není nikdy dost. Proto jsem poprosila Ondru Slouku, aby mi zaučil bratra. Protože občas fakt marně sháním někoho, na koho je spoleh a natapetuje ve Zlíně nebo Uherském Hradišti. A dojede kamkoli, když ho požádám. A tak přidávám TIP:
PAVEL DANĚK - O kontakt mi  klidně napište. Je šikovnej, pečlivej a tapetuje ty moje. Takže jako mladší bratr ručí vším, jestli je mu život milý :-)))
Mari.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu.