20. prosince 2018

NÁVRH STUDENTSKÉHO POKOJE



Mám ráda pokoje hravé, ale hlavně perspektivní. Takže pro kluky 8 a 11 jsem navrhla pokoj rovnou studentský. Kluci si přáli lezeckou stěnu s lany. Použila jsem ji jako dělící prvek. Rozděluje dva spací kouty s tapetou a vlastními skříňkami. Ono se to nezdá, ale investice do pořádného dětského pokoje může zamávat rodinným rozpočtem. Proč?

Do pokojíčku se musí vejít více dětí. Místa je vždy málo. Protože se tam musí vlézt oblečení, hračky, věci do školy, poslete a peřiny, stůl a židle a všechno k práci na stole. To už je docela dost nábytku, ideálně z kvalitního materiálu. Takže můžeme počítat s první pořádnou částkou z rozpočtu. Také musí být pokoj hravý, tak akorát barevný a taky musí mít didaktickou funkci. Aspoň trochu. A nějaké designové kousky! A pořádná světla.
V tomto pokoji jsem se snažila šetřit. Navrhla jsem sestavy z  Ikea a vsadila na výrazné barevné členění pokojíku. Barva stěn je nejlevnější a nejefektnější řešení pro změnu interiéru.
Tady jsem zvolila opět galaxi tématiku. Na přání. Navrhla jsem tmavě modrou Galaxi a modrošedý Měsíc. Jen plánuju lehkou obměnu kreseb. Tapty krásně barevně ladí s nábytkovými sestavami ze série EKET od Ikea. Postele už měli, ty jsem navrhla přetřít. :-)
Tak mrkněte, jak vypadá návrh. Dostala jsem za něj pochvalu. Až na ty koberce. Vím, že na nich bude vidět každý drobek. :-)
Mari.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu.