27. září 2019

BYDLET JAKO NA MĚSÍCI



... , tak se jmenuje díl pořadu Bydlet jako, kde bude vystupovat moje tapeta s malovaným měsícem. Prezentuje se tam jako nositelka Cosmo stylu, hmm teda Cosmo trendu, co naše končiny skoro minul. Jako trend "Urban astronaut" jsem jej představovala --ZDE. :-) a docela si v něm jedu už delší dobu, takže tapetu s měsícem nebo galaxií mám v řadě variant. Pro tuhle příležitost jsem namalovala nové matrice a připravila měsíc ve dvou variantách pozadí.

V tomto díle navrhoval interiér Tom Havránek. Realizoval s klienty velkou rekonstrukci. Rozhodl se, že vytvoří místo bílého skandiku  šedobílý kosmik. A když je silný koncept, je dobrý i výsledek. Já jsem tam byla nanominována jako stylistka. A protože bývá ložnice spíše o stylu a dekoracích, vyskytla jsem se tam výrazněji. :-) Teda vůbec nevím jak výrazněji... Interiér jsme sice dotahovali s transgalaktickou pečlivostí a řešili přitom otázky života, vesmíru a vůbec. Ale výsledný pořad bude obrovským překvapením. Vůbec nevím, jestli budu mít odvahu se na to dívat. Vlastně jsem sbírala i odvahu sem šupnou tuto informaci. Tak to sveďme na tu tapetu. Je nutné ukázat její varinaty. :-)
Bude to v sobotu 28.9. v 18.00. Mrkněte.
Mari










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu.