19. února 2019

TEN PINTEREST MĚ ZNIČÍ!

toužím po těch vlasech!!!

"Měla jsem docela poklidný život, než mi jistá osoba prozradila, že existuje pinterest. Do noci zuřivě klikám s doširoka rozevřenými zornicemi a odhodlaně sepisuju seznam toho, co nutně musím uplést, ušít, upéct, uháčkovat." Řekla mi moje teta. Tou jistou osobou myslela mě.

Ale nejhorší není ta ztráta času zíráním na dokonalou ruční práci. Ale následná snaha vyrobit například háčkovaný organizér. Sotva ho udělám, ty baby tam pověsí další neodolatelnou záležitost. A oni tam dávají další a další dokonalé věci! Pokračovala ve vtipných historkách moje tetička. Která mezi námi oplývá neobyčejnou zručností.
Jako by mi mluvila z duše. Když jsem před několika lety propadla pinterestu já, pekla jsem jako urputný šílenec po nocích makronky. Na druhou stranu je to lepší než kupovat časáky, ve kterých v poslední době nenajdete ani silný názor ani trendy inspiraci. Kromě našeho Bysona, ovšem. Tam jsou názory silné jak silnice.
Jenže odvrácenou stranou pinterestu jsou obludné diletantské výtvory všemožných kutilů a naprosto kýčovité interiéry. A taky to, že stova odbyl Valentýn a už se valí malovaná vajca. Dokonce mě překvapila redaktorka jednoho časopisu dotazem na velikonoční tapetu. Píšu tu o trendech a někdy si připadám děsně pozadu. A hlavně miluju ta vlnitá dlouhá mikáda.
Pinterestu zdar.
Tak hezké stále ještě zimní dny!
Mari





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu.