6. února 2018

MALÝ PŮDNÍ BYT S TERASOU



O malých a nepravidelných půdách jsem psala mockrát. Zde a zde a vůbec... :-)
Na půdě staršího činžovního domu v Brně postavila developerka čtyři byty. Jeden ze zájemců se nadchl právě díky mému staršímu návrhu a na prohlídku šel po přečtení blogu. Tak jsem se rozhodla zveřejnit návrh dalšího bytu.

S terasou a vestavným patrem. Nedokázala jsem se rozhodnout, jak s kuchyní. Kdybych tam bydlela já, trvala bych na ostrůvku, odkud uvidím při vaření z okna a do pokoje. Otočená zády k ostatním mě vařit nebaví. Ostrov jsem doplnila s krásnými designovými barovkami. Většina lidí ale barové sezení doplněné o malinkatý stolek pro dva neocení. Přestože jde o malý byt pro jednoho nebo dva lidi, chtějí velký stůl ideálně pro 4-6. Zkušenosti...
Tak proč dělat kompromisy?!
Buď ostrov nebo stůl. A když stůl tak kulatý a pěkně do prostoru. Která varianta je blízká vám?
Mari.















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu.