26. ledna 2018

POKOJ PRO VÍTĚZE


Další dětský pokoj schválený.
Jdu na výkresy a plánování realizace.
A mám radost.
V pokoji budou bydlet dva malí závodníci - sjezdoví lyžaři.
Napsali mi dopis, co chtějí a  co se jim líbí. Ten mladší vyjmenoval, po vzoru starších sourozenců oblíbené barvy a zvířata. Seznam doplnil o dvě důležité informace.

Chce být vítěz a potřebuje tajnou skříňku. Kluci si pokoj důsledně rozdělují a své půlky si chrání.
To byla pro plánování prostoru společného pokoje zásadní informace. Určila celý vizuální koncept. Klukům jsem navrhla "doupata" z OSB desek. Chtěla jsem vytvořit hrubý vzhled inspirovaný scifi. Nakonec ty OSB desky připomínají spíše stromy. Odlišila jsem je od sebe dvěma odstíny modré a tapetou s mapou světa, kterou si budou moci sami dotvořit.
V pokojíku musela zůstat původní podlahová krytina, marmoleum. Oranžové! Je o mě všeobecně známo, že oranžovou nemusím. :-) :-) :-)  Nábytek i výmalbu pokoje jsem ladila do šedých a modrých tónu, šedou jsem navrhla i jako nátěr přední strany OSB desek.
Komplikovaná dispozice předučovala umístění postelí do nik, vzniklých po rekonstrukci. Nejprve jsem se ale bránila dát postel do menší z nich. Nechtěla jsem, aby jeden ze synů spal pod překladem a aby se nad ním otevíral "tunel" vysokého stropu.  Nejsem zrovna stoupenec Feng-shui, ale některé  zásady uspořádání prostoru a barev, jsou docela logické.
Nakonec jsme se dohodli, že přece jen niky "začistíme" zaklopením sádrokartonovými deskami a druhé doupě jsme do niky zastrčili také.
Tak se mrkněte.
Hezký pátek
M.
první varianta - postele jsou naproti sobě a v nice je kromě skříní i lezecká stěna 

první varianta - každé doupě má jiný odstín modré 

první varianta

vítězná varianta - nabytek je jednodušší, obě doupata jsou v připravených nikách
vítězná varianta 
vítězná varianta

vítězná varianta 


vítězná varianta 

vítězná varianta - pohled z doupěte, kluci tam mají knihovnu, tajnou skříňku, peřináč, lampičku a nesmí chybět ledka, vesmírná doupata musí umět svítit :-)

vítězná varianta 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu.