5. prosince 2017

JEŠTĚ JEDNOU MEAT DESIGN




Meat design. Nádherné místo a tak malá akce.
Když jsem tam byla poprvé, řekla jsem si : super akce, tady bych chtěla vystavovat. Přání se mi plní. Jen občas nedávám dobrý pozor, co a jak si přeju.
Hrozně moc Meat designu fandím, ale mám o něj trochu obavu. Že bude trpět syndomem jako samotná Ostrava, kde se koná. Málá, provinční, trochu pozadu. Asi teď spoustu lidí naštvu. Mám Ostravu svým způsobem ráda. Pár lidí v ní mám ráda opravdu moc.
Na Meat designu uvidíte spoustu krásných věcí a zajímavých lidí, ALE!
Ale nevím, zda v přístích ročnících už vystavující nadšenci odpustí pořadatelům tolik chyb a nedostatků.
Příště už půjde o relativně zavedenou akci a nevím nevím, zda obstojí jako přehlídka designu pár stolků s mladým designem na prodej. Hrstka zajímavých expozic a mezi nimi několik příšerně nevkusných úkazů jako expozice IQ kuchyně, nebo nějaké nazajímavé firmy prezentující stěrky nebo jiné s posilovacími stoly. Nenadchl mne ani Formdesign, jehož instalace i nové vzorky židlí byly až nápadně podobné Tonu.
Objevilo se tam pár milých lidí a jejich přítomnost mi udělala velikou radost. A taky mi udělala radost naše espozice v etno-industriálním stylu. V neděli se mi totálně přestala líbit :-).
Nakonec jsem tu příšernou zimu prodknutou emocemi a pracovním vyčerpáním odmarodovala snad úplně na všeho. Tak mizerně jsem se dlouho necítila.
A přála jsem si nové přání....
M.

v Láskočasu mají rádi sejné kytky jako já.
Expozice AB concept - navržena od Playdesign, teda pro upřesnění moje tapeta, Tomova komoda, styling s Luci a Pajou a grafika Paja. ( snad jsem na nikoho nezapomněla, když už jsem chtěla připomenout sebe)

úžasný stolek a židle

chvilkama nikde nikdo :-) 

espozice IDK :-)

Tom měl narváno. Muvil o tom jak si zařídit trendy bydlení. 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu.