24. června 2016

DĚTSKÁ MÍSTNOST NA SOCIÁLCE...




Žerty stranou. To je ta místnost, kde se berou děcka...
Úřední název je "jednací místnost pro dětské klienty". 
Zadáním bylo navrhnout variabilní prostor s pohovkou pro povídání s dětmi a psacím stolem pro vyšetřovatelku.

No, to zadání náhodou úsměvné bylo. 

Někdy před Vánoci jsem si na blogu vtipkovala, jak nestíhám a že jsem odstrašující případ matky. Napsala jsem: "Ještě že, všechny "baby" zejména ty ze sociálky pečou. Protože by tu do hodiny zvonily a já jim těžko vysvětlovala, že brumík je něco jako buchtičky se šodó. " Krátce po Vánocích zazvonil telefon a ozvalo se: "Já jsem ta ze sociálky a už volám..." 
S telefonem u ucha jsem nervózně procházela byt a koukala po koši s nevyžehleným prádlem a nevysátém koberci u Ani v pokoji. Paní říkala, že by od mne rádi návrh dětské jednací místnosti. "My jsme ty, co berou děcka." Usilovně jsem se soustředila na to, abych působila vyrovnaně a nad věcí. A vtipkovala: "Tak to vypadá, že interiér bude v severském stylu, že?" "Přímo v norském... " odpověděla sympatická klientka. 

Strohou severskou černobílou barevnost jsem ale zavrhla hned, když jsem uviděla stísněnou místnost bez okna a navíc s šedou podlahou. 
Mix pastelových barev odráží inspiraci dánskou značkou Muuto. Podél jedné strany místnosti jsem navrhla zavěšenou policovou sestavu z lakované MDF zakončenou stolkem pro děti i zapisovatelku. Pohovka je vyskládaná z volných dílů s úložnými prostory. Nejvíc hrdá jsem na tapetu, kterou jsem nakreslila a nechala vytisknout. V tiskárně ořízli okraj podél střech, proto hezky vynikne na barevné stěně. 
Tím, že se tapeta vytiskla a nalepila zrdcadlově, jsem si malinko pohrála s proporcemi místnosti a opticky ji rozšířila.
Škoda jen, že sem budou chodit děti, co mají starosti...
Pěkný a usměvavý víkend.
Mari
 
Hlavním tématem jsou domečky, tak trochu ve stylu Mary Poppins.
Myšlenka domečku se propsala i do policové sestavy ispirované italskou firmou Lago. 

Výrazným prvkem jsou háčky DOT od dánské MUUTO. Průhledná židle má v prostoru zaniknout...
Místnost je opravdu malinká a vecpat do ní stůl na psaní, pohovku a dětský stolek se zdálo nemožné. 
malovalo se i na strop
dusty pink, žlutá, ocelová modrá, olivová a cihlová... zdánlivě nesourodý mix barev :-) 
barevný návrh
návrh tapety

3D pohled navrhované místnosti

3D pohled navrhované místnosti

8 komentářů:

  1. Uzasne, tapeta je super, barvičky urcite prima. Ano, kez by ji deti nepotrebovaly - tu mistnost, ale realita je bohužel jina.
    A pani urednice je docela vtipálek:-) - viz uvod:-). M.

    OdpovědětVymazat
  2. Marci,
    těší mě, že se Ti "pokojik" líbí.
    Paní uřednice, vedoucí na úřadě, je moje klientka, pro kterou jsem již navrhovala.
    Realizace interéru je dlouhý proces, kdy vzniknou milé vztahy.
    Takže celé vtipkování bylo úplně v pohodě. A historkou jsem se bavila dlouho. Musela i sem.
    M.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí tapeta a ta celková ,,domečková" kompozice. Pěkné prostředí pro jednání nad nepříjemnými věcmi. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle je něco nádhernýho! Zrovna mám období posedlosti mid-century modern designem a v budoucnu bych chtěla podobný ladění... Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, moc jsi mne potěšila. Tapetu mám k dispozici. :-)
      M.

      Vymazat
  5. Není občas špatné zabloudit na stránky své bývalé lektorky IDK.:-) Vaše poslední návrhy mě opravdu nadchly a udělaly radost - ručně kreslené tapety, to je úžasné!!! A jak krásně pasují do dětských interiérů pro svou hravost. Smekám Markéto, jen tak dál!:-) Ať se Vám daří! Helen

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé to je milé, Helčo. Taky občas brouzdám a narazím na bývalé studentky. :-)
      Ať se daří a díky.
      M.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu.