15. června 2019

MÁTE DOMA PASTELKY?





Domečky v malinkém pokojíčku pro tři děvčátka. A obrazové tapety s domky a ikonickými domky. Možná k vybarvení...


Jak začít? Málokdy má dětský pokojík dost dobré rozměry. Jasnačka. Se to tak už nějakou dobu staví. To umíme vyřešit rozvržením pokoje, barvičkama a nábytkem na míru. A bla bla. Designer ví. Jenže jsem si dala vyšší ambice. Autentické příjemné materiály, opticky nezahltit prostor i přes obligátní potřebu ukládání a edukativní tapetu.
Tentokrát jsem potřebovala nějakou nebarevnou, černobílou. Modrošedá je pořád dokola a teplé barvy by mi ten pokoj prostě zmenšily.
Kdyby to bylo moc nuda, děcka mají přece pouzdra a tam pastelky.
A téma? Domečky mě baví a tentokrát jsem se rozhodla propašovat nějaké ikonické stavby.
A tak jsem kreslila a kreslila..
A ještě nemám všechno vyskládané..
A už je těch domečků nějak moc.
A teď dumám , co s tím?
Mají být na tapetě domky větších proporcí?
Na vizošce fajn, ale linky budou tlusté a nevlezou se mi tam všechny baráky, co jsem chtěla.
Nebo menší proporce domů v tenkých čarách?
Bude tam dost materiálu ke studiu, tenké čáry, ale bude jich docela dost.
Každopádně je jasné, že z toho vylezou na sebe navazující obrazové tapety pro budoucí architekty. A jak se znám, nakonec ve verzi velké domy, drobné domy.
Jak se vám líbí?
Mari.
Domečkové postele jsou obklopeny spoustou architektury. Snad je děti objeví...

pohled do pokoje s velkými domky
 

Barvy podle židliček. Kdo ji nemá, nepochopí, proč ji mám tak ráda. Fakt.





2 komentáře:

Děkuji za návštěvu.