13. června 2018

PRVNÍ KLIENTI PO MILÁNĚ TO VŽDYCKY SCHYTNOU




Bylo jich hned několik... Schytali to. :-)
Tak nejdříve ten první...


Co v půdorysu na papíře vypadá dobře, nemusí být stějně dobré i ve 3D. To už tušil sympaťák, který si rekonstruuje byt ve starším, ale moc hezkém činžáku na super místě v Brně. Byla jsem tu nadšená nejen lokalitou, výhledem, ale samotným domem. S rekonstrukcí začali dobře, jen se jim povedlo vytvořit pro kuchyni úzkou niku s velkým oknem. Na první pohled super. Na druhý je vám jasné, že proti sobě nedáte dvě linky kuchyně, do rohu je to komplikované díky nízkému parapetu. A směrem z obýváku nikoho nebaví hledět na bočnice kuchyňské linky pohledově zasahující do velkého okna. Navíc chtěl bar. To je jasné. Bary jsou pro vytížené chlapáky super. Jenže jak? Tady. No, teda!
Sympaťák byl trochu drsňák ( v dobrém slova smyslu), slušel by mu tady industriál, řekla jsem si vduchu.
A tak dispozice, atmoška domu a první dojem měli zásadní vliv na vzdhled návrhu. A taky to Miláno. Veletrhu ISalony 2018 vévodil tmavý industriál a ještě další dva - tři výrazné zajímavé trendy. Střihla jsem si industriál a odvážné řešení kuchyně. A pak jsem se trochu bála to poslat. Dokonce i ukázat Tomášovi. První varianta vždy musí jít bez kompromisů a pak můžeme couvat ke zdi. Tak jsem to poslala a trefila jsem se. Jupí. Teď už hlídám, aby vyšla realizace a křísím ho z cenových nabídek. :-) Klienta myslím...
Věřím, že to bude supr.
Marky



Všechny spotřebiče včetně lednice, mrazáku, myčky a drtičky jsou integrovány do spodních skříňěk mírně zvýšené linky. Pracovní deska je výš, chrání ji betonová fuknkční stěrka natažená na celou zeď směrem do obývycího pokoje a nakonec i do jídelní části. Bar je částečně zavěšený. Heslo 1 : vzdušnost. Heslo dva: Truhlář se z toho vobkreslí.
Vaření na snížené desce pod oknem. Bod pro klienta! :-) (že není usedlej)

No jo, kdo vidí Lago, vidí správně. Nepranýřovat, prosím, sem se to vyloženě hodí. 


Jak jsem měla obavy, že jsem moc odvážná, dala jsem dost skříněk. Ty vedle telky vyhodíme, bude to hezčí. Přikoupit se dají dycky...

předsíň.... to byste museli vidět půdorys.
v původním návrh jsem zapomněla na sušičku. Tak tady už je a nad ní samosebou kotel. Proto to odvětrávání.



tady nás vyděsil truhlář cenovkou. Zkusíme to z betonu. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu.