16. července 2017

INTERIÉR BRNO KOCIÁNKA



Tapeta je stejně jako oba policové systémy s černě lakovanými rámy navržený na míru. Kov se opakuje na designových židlích od Hay.

V Brně v Kr. Poli se staví nová čtvrť. Z okna kuchyně okukuju, jak mezi stromy roste jeden dům za druhým.
Na rovinu, dlouho jsem si přála tam bydlet. Proto jsem moc ráda, že se ozvalo pár klientů, kterým navrhuju interiér nového domova. A docela bych chtěla navrhovat i interiér jedné z řadovek. Mám v záloze pár nápadů, představ a snů.
Čerstvě navržený a odsouhlasený je tento byt 3+kk pro mladého sympatického ekonoma. Co k tomu napsat?
Zásadní byla dispozice. Navrhla jsem velkorysé posezení před oknem na terasu, odkud je famózní výhled na Petrov a Špilas. Kuchyň odděluje ostrůvek s jídelním stolem. S tím stolem mám odvážné plány.
Mladý muž musí mít šmrncovní bydlení s industriálními prvky. Kovové rámové police, autorské tapety, ručně pletený koberec, černá a lávová barva, podlaha z olejovaného dubu, stěrka.... Samé trendy, samé trendy. Ale o nich někdy jindy. :-)
Krásný letní den.
Mari

Krásný výhled rámují skříňky, plánujeme je z dubové dýhy. Stůl pro 3-4 je s možností roztažení...

v předsíni je velké zrdcadlo, plocha na sezení, věšení šatů a polička na klíče od auta a mobilní telefony...

V ložnici jsem opticky schovala vestavnou skříň mezi "lago" pruhy.







varianta B, nevyhovuje bílá pracovní deska. 

varianta B

Válecí zóna. S kůží z mega byzona. No s tou jsem to trochu přehnala, vím. :-)

Napojení ostrůvku na TV komodu, schovka na pití nebo sedátko?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu.