Knot, novinka od Brokis |
antracitová barva dřeva i betonových povrchů v působivém stylingu |
V Superstudiu v pravém křídle byly k vidění krásné novinky, za mne tím nej byla světla.
Ačkoli se vystavovaly úžasné designy, nějak celé prezentaci chyběl styl. Vzpomínám na designblok v prostorách v hotelu Evropa. Ale nezklamalo mě místo konání. Kdyby totiž úžasný, kreativní styling, který předvedli designeři v Openstudiu vlevo, dokázali přenést do prezentací Superstudia, bylo by to úplně jiné kafe. Asi jsem z toho Milána nějak rozmlsaná.
Letošní výstava hned u vstupu slibovala krásné pokoukání a hodně nápadů.
Světla slunečnice, vyrobená z plastových květináčů a navržená od Maxima Velčovského byla ohromující. Hezké DIY. :-)
kolekce Gras, Mesh od Luceplan a kolekce Puro od Brokis |
Kolekce Gras ( prodává Stockist), kterou navrhl v roce 1922 Bernard Albin Gras, se přizpůsobí mnoha dispozičním řešením. Podobně jako Tolomeo je tedy designery milovaná. Industriální estetika prostě interiérům sluší.
Krásnou hru světla vytváří úchvatná LED lampa Mesh od Luceplan. Navrhl ji Francisco Gomez Paz a dostal za ni ocenění Red Dot. Svítidlo nabízí několik světelných scén a hodí se do opravdu velkého moderního prostoru.
Bílou variantou grafického minimalismu je novinka od Brokis, kolekce Puro. Navrhla jej dvorní designerka Brokis Lucie Koldová. Kombinace světelných horizontál a vertikál je doplněna o "lampy" ve tvaru zvonků. Milé a výrazné řešení.
Knot, Brokis |
výtvarné pojetí umyvadel Laufen |
minimalistické figurky kreativní dvojice Pepe and Tete |
foto staženo ze stránek Pepe and Tete |
oblečení http://www.soolista.cz/ a čokoláda http://www.rozbijimse.com |
Bez příběhu by to nešlo. Design s příběhem se dobře prodává. Když je úžasně zabalený a ještě jde o čokoládu, je jasné, že to bude trhák. Stánek s čokoškou byl v obležení, přestože pár gramů čokolády prodávali za několik stovek korun. (nepamatuju si přesně) Čokoládový projekt se jmenuje ROZBÍJÍM SE. A je dotažený do posledního detailu. Chutě čokolády prezentují city, smysly, zážitky a vzpomínky. No jasně, řekl by někdo. Toš tak.
Přestože oděvní tvorbě moc nerozumím Soolista, respektive Soolistka, mě zaujala. Zcela neodborně píšu, tohle bych uměla nosit. Značka vznikla v roce 2012 a stojí za ní návrhářka Zuzana Hartlová. Hlavním znakem je asymetrie a minimalismus.
A závěrem. Bez kaktusů to nepůjde. Máme tu nový květinový trend. Ještě se o něm rozepíšu, takže zatím jen fotka s nevyladěnými květináči.
Hezký den.
Mari
Hezke postrehy. Umyvadla jsem na prvni pohled mela za peke misticky:-),ale zn. Laufen mi k tomu nesla, popis a druhy pohled mi to objasnily:-).
OdpovědětVymazatNas syn si s figurkami od clovece take vydrzi dobu hrat. Ze by z nej byl casem designer?! Uvidime:-). Pekny den. M.
Díky, Marci. Syn má vkus a fantazii. To je jasny. :-) A díky za komentář.
VymazatM
Přesně. Nejlepší byla světla. Taky je mám bohatě zfotodokumentované na blogu. A pak mě hodně nadchly i šperky. Umyvadla byla funny. A u Maxima jsem si říkala totéž...hezké DIY. Asi ho taky zkusim😀
OdpovědětVymazat