24. listopadu 2015

SETKÁNÍ

Jak začínám? Nedělním výletem a vzpomínkami...

- industriální Ostrava

V neděli jsem se po dlouhé době vydala do Ostravy, kde před lety začala moje cesta za designem a uměním. A Ostrava opět zanechala silné emoce. Každý si dokáže vybavit pocity mladého člověka cestujícího z domu na koleje nebo internát. Pocity úzkosti a těšení se na nový začátek. Ale toto bylo silnější. Ostrava je návyková, divně krásná a trochu ošklivá. Objevila jsem zde sama sebe...

- osudové přátelství
Těšila jsem se na setkání s ostravskou designérkou a architektkou Luckou. Staly se z nás spolužačky, když jsem se rozhodla vyměnit zálibu za povolání. Bylo to další důležité setkání mého života. Líbí se mi na ní, jak mluví a energie, kterou vyzařuje. Měly by z nás být konkurentky. Místo toho nás sdílení radosti, nápadů a inspirací posunuje kupředu...


- setkání s designem
První ročník Meat Design http://www.meatdesign.cz úchvatných prostorách Dolu Hlubina.
Ačkoli byla výstava svou velikostí komorní, udělali obrovský kus práce. Milí lidé, neformální "babyfriendly" prostředí, příjemná atmosféra a výběr designu mi 100% seděl. Potřebovala jsem všechno. Něco jsem si odvezla.

... Strašně jsem se těšila na jih. Ten stísněný pocit ustoupil až za Hranicemi... 


MArkéta Šilhavíková Interier design
Lampa Kafti, Instalace Vladan Běhal Design

instalace výstavy Meat design
foto koláž, disuzéry Meadows, www.meadows.cz
areál Dolu Hlubina v Ostravě
areál Dolu Hlubina v Ostravě


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu.