6. prosince 2019

ADVENTNÍ KALENDÁŘ NARYCHLO



U nás to vždy chodilo tak, že se adventní kalendář dával na Mikuláše.
Letos jsem netoužila, aby Mikuláš nadělil horu sladkostí, spíše milé pozornosti.

Moc se mi líbil nápad jedné klientky, která dětem dává do kalendáře plánek. Podle něho najdou hvězdičku. Tu pak nalepí do kalendáře. Děti do sebe necpou sladkosti, ale překvápko je každý den. Plánovala jsem něco podobného. A včera konečně narychlo vyrobila.
Z papíru jsem seskládala obálky a popsala je černou temperou. Kolíčky pro kulináře posloužily k zavěšení na konstrukci. Původně jsem chtěla koupit drátěné pletivo, ale nakonec vyhrály metrové tyčky a 2mm silný drát. Svázala jsem lehce neučesanou konstrukci a přestříkala ji černým sprejem.
A co se ukrývá v obálkách?
Někde malá sladkost. Někde vzkaz. Někde návod na vyhledání dárečku v bytě. A víte, jaká je výhoda? Klidně můžete překvapení připravovat den předem. :-)
M.

Ještě jedno překvapení. Třeba budeme mít malé citroňátko.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu.